fredag 1 oktober 2010

Sarkasm i cirkel

Tycker att det är förskräckligt roligt att (sarkastiskt):

* min akillessena är väldigt trasig
* orienteringen gick ner i träsket idag
* söka information på nätet
* vi har kaos i vår lägenhet
* vi har tent på måndag - när hinna läsa på något sådant?
* jag ska på skärmträff till Kvevlax imoron - mera orientering - det är inget fel på Kvevlax.
* mina papper och mitt nagellacksborttagningsmedel (längsta ordet i historien!) är slut. Och jag hinner inte gå till butiken.
* jag har fågelskit på fönstret.


På riktigt är det roligt att:

* Heidi hjälper mig med min informationssökning
* det är godisdag idag
* jag klarade mig utan en enda älgfluga
* orienteringskursen snart är över
* jag får lära mig mer om genusperspektivet. Fast den här hör egentligen till min andra lista, för jag är jättesarkastisk.

Puss me!
/anni

Inga kommentarer: