onsdag 27 oktober 2010

Praktik är ett fantastiskt påhitt

Jag kom just hem från skolan, dödstrött, halvdöv och en stor portion fittigare än då jag lämnade hemmets trygga bo imorse."Vandraren har ingenstans att gå, när han kommit fram till stuupet". Jag skulle definitivt hoppa ner för stupet. Helt klart.

Men nu ska jag ta min snuskiga tejp-akilles och titta på two and a half men tills ögonen ploppar ut och nerverna lugnat sig. Sen, när det är gjort så ska jag gå och spöa upp individen som bor ovanför oss, hon/han tycker tydligen att det är nödvändigt att gå omkring i högklackat hela tiden. Efter det ska jag ta en LÅÅÅÅÅNG tupplur.







Karusellbilden är här för att jag saknar sommarens varma, soliga och avslappnade dagar och för att jag inte skulle något emot att vara vid ett soligt Power Park just nu.

Puss me.
/sur-Anni

Inga kommentarer: