torsdag 21 oktober 2010

Otroligt!

Jag har skapat någonting helt själv! Jag kan stolt förklara mig, Anneli, som skapare till detta vackra kuddöverdrag.




Igen, jag har skapat någonting helt själv! Mamma skulle säkert ha glädjetårar i ögonvrån om hon såg detta.

Sen har jag shoppat loss med Heidi idag, fick en efterlängtad vinterjacka. Auch vad det sved, men tyvärr fryser man ihjäl på vintern om man inte har någon jacka. En del annat skojigt följde också med hem. Såndänt nödvändigt, som man bara inte KAN leva utan.

Dessutom är jag på väg till Rom i januari, can´t wait!

Jag tänker också leka sofistikerad på lördag kväll med en liten vinflaska, en fin klänning och strumpbyxor. Ska på inflyttningsfest och det ska bli skoj!

Tackar för mig nu och återgår till min otroligt spännande Torey Hayden-bok.

Puss puss puss me!
/anni

Inga kommentarer: