torsdag 28 oktober 2010

Money money money

Fick lönekvitto från staden Jakobstad idag. De känner att de vill betala lite slantar åt mig för mitt flitiga arbete med stadens framtid. Halleluja, dessa pengar har jag väntat på!
Men vänta, jag har fått x antal hundralappar för lite! Kul, verkligen. Tack så satans.
Det finns dessutom folk vid Elisa och FSG som vill ha pengar av mig inom en snar framtid. Nåja, får väl hoppas att pengar börja växa på träd före räkningarna ska betalas.

Hade faktiskt tänkt vara rätt aktiv idag. Ska catcha up med diverse skoluppgifter och fixa annat smått och gott här i lägenheten. På kvällskvisten blir det lite showjazz för min del, bara foten håller.

Jag har dessutom spelat gitarr som en dåre idag, konstaterade att det är ganska kul. Synd bara att jag inte har en aning om vad jag håller på med. Men what the heck, får helt enkelt göra mitt bästa och hoppas på lite positiv feedback.



På tal om aktiv. Borde ta itu med kurslitteratur till idrottspsykologin och börja plöja igenom den här boken så småningom. Men inte nu.












Nu ska jag skicka lite mejl.
Tack för mig.
Puss me!
/rock-Anni

Inga kommentarer: