söndag 3 oktober 2010

Tent

God morgon!

Idag är det tent som gäller. Har inte haft någon litteratur, utan bara föreläsningsmaterial så vi får se hur det går. Men hej, screw this, det är bara en tent!

Tycker förresten att det är underbart skönt att inte behöva ta sig till Karlsplanen eller något orienteringsställe idag. Vaknade upp, öppnade persiennerna och konstaterade att det halvregnar, konstaterade sen att jag får vara torr om fötterna idag. Jag gjorde en segerdans.
Det är redskapsjumppa som står på schemat idag. Får se hur det går.

Börjar också stressa ganska rejält över kandin, anmälan till kandidatseminarierna ska vara inlämnad senast imorgon! Har ingen aning. Jag har funderat på några olika rubriker, men i slutändan motiverar de inte så mycket att jag skulle orka börja nysta i det..Suck. Varför valde jag den här utbildningen?!

Kan avsluta med en bild som kanske förklarar varför jag inte är så sugen på orientering (nånsin igen!). Och jag kan meddela att de inte luktade lördagsgodis.





Puss me!
/anni

Inga kommentarer: