tisdag 24 augusti 2010

.Tisdag.24.8.

Syndiga ha-begär!

Nångång då jag inte är materialisthora längre så ska jag sluta med att känna ha-begär..
..Men eftersom jag är en materialisthora just nu så står Lauren Conrads böcker högst upp på listan.
Väldigt kultiverande litteratur men hey, ingen har väl sagt att underhållning alltid måste vara en fin cigarr, rökrock och ett glas sextio år gammal whiskey.

Borde för övrigt också planera lite för slutet av veckan, eftersom att tiden kan bli rätt knapp.
Idag blir det att träna för hela slanten, imorgon är den dansuppvisning på spotlight (huadå!) och date med marjo för sista gången i år, på torsdag borde jag baka och på kvällen ska jag förhoppningsvis till Pavis med jobbarkompisarna.

Borde hinna till staden i något skede också, ska paketera J:s present, men det enda paketpappret jag har sett till här är lila med Disneys prinsessor på.

Ps. vem tusan kom på uttrycket "tiden är knapp"? Det låter ju helknäppt. Ds.
Pps. Jag ska & klippa håret på måndag. Tur det, det känns som om ett antal fågelarter bor i mitt svall just nu. Dds.

Puss me!
/anni

Inga kommentarer: