måndag 23 augusti 2010

.Måndag.23.8.

Jag ska uppdatera bilder, jag ska.
Men inte nu. Jag har alla uppladdningsbara foton, bland anant på mina fynd från Juthbacka på den andra kameran, och den är i Vasa (dagens i-landsproblem). Men bilder kommer!

Kan passa på att meddela följande väldigt viktiga händelser, så var beredda med papper&penna och intresseklubbens flagga att hissa upp:
* Det här är världens bästa måndag, för det var den sista måndagsmorgonen som jag är tvungen att stiga upp klockan 6.
* Jag ska på zumba och på zumbaträningar idag, imorgon.
* Borde bada hunden. För hon stinker rumpekrafs.
* Haskade upp hela gårdagen med att titta på sista säsongen av The Hills. Time well spent? Tjaa, de tidigare säsongerna var bättre.
* Hade tänkt bli bokmal nångång i framtiden. Dels på grund av diverse investeringar (7 böcker inköpta på Juthbacka & 2 inköpta i butiken) och dels på grund av att jag helt enkelt vill. Får se hur det går.
* Har blivit Arabia-jagare/jägare. Kom plötsligt på att det kan bli skitsnyggt att duka med olika (gamla!) arabiaserviser och blanda med fina färger och mönster. Ibland borde jag ge mig själv en klapp på axeln för att jag är så fix - ingen annan vill nämligen göra det.
* Hade tänkt baka muffins till fredag, får se. Jag är inte direkt en ambitiös och nytänkande bakare. Jag är snarare av den här karaktären: En motgång och muffinsarna åker i roskis. Fast lite kanske jag borde ligga i iaf, det är ju trots allt mina arbetskompisar (tvekar pga att jag helst inte vill ge alla matförgiftning; vilket också är en möjlig slutdestination för ätare av mina bakverk).

Ska uppträda på Spotlight. Får se hur det går. Usch och fy, allt går man med på.

Men nu tackar jag för mig. Och ska genast (ehm) uppdatera bilder.

Puss me.
/anni

Inga kommentarer: