onsdag 25 augusti 2010

.Onsdag.24.8.

Överlevde dansuppvisningen just å just.
Det var kul, men jag tog nog ett JÄÄÄTTEdjupt andetag när det var över. Nå, hoppas att folk tyckte att vår show var underhållande. Hoppas dock att de inte tyckte att det var underhållande för att jag gjorde bort mig flera gånger, men what the hell, jag flyttar hem till vasa på freda. Alla hinner glömma mina små missöden till nästa sommar!


Vi tvångsbesökte Marjo idag. Cleuber lagade brasiliansk mat och det blev en hel del tjattrande och skrattande. Jätteroligt att träffa alla, det känns skönt att umgås med dem. Samtalen flyter på lätt och du kan vara dig själv...
...vilket jag verkligen utnyttjade till max. Satt och pöste i deras fåtölj med verkkarit och 200 kg hårsprej i håret.
Men kul hade vi! Mera sådant!

Nu ska jag förklara mig lite och sen blir det sängdags!
Puss me.
/anni

Inga kommentarer: