måndag 9 augusti 2010

,måndag.9.8.

Vet inte om det beror på det faktum att det är måndag, men för tillfället vill jag bara blunda och vakna upp i vasa med jim.

Jobbet gick bra idag, trots att mitt huvud höll (och håller fortfarande) på att spränga av migrän. Kom hem, åt, grälade med pappa om något med stor orelevans . Jag hatar att bli behandlad som en liten barnunge. Förstår inte varför det är så viktigt att jag bor hemma varje sommar, när det är precis samma sak hela tiden; gräl, gräl och mera gräl. Normalt är jag en rätt harmonisk person som bara flyter på, men här hemma är jag vass som en taggbuske.
Tänker fara & träna ikväll, jävligt tungt och med jävligt mycket vikter, och gå & sova tidigt så att man kan sova bort den här skitiga dagen.

Imorgon blir det fest för sommarfåglarna. Tror och hoppas att det kommer att bli en riktig hit! Väntar med stor spänning..Spännande ska det också bli att se om jag hålls på mina 12 cm:s klackar. Only time will tell! Och ja, att lämna bort dem är en omöjlighet. Skorna är ett konstverk som måste visas upp för att kunna uppskattas för sin skönhet. Ergonomin är ett litet frågetecken, men hoppas på att mina svarta ballerinor har torkat (efter diverse regnskurar igår vid Power Park luktar och känns de som rutten sill) så fötterna får återhämta sig på onsdag. Naturligtvis måste jag ha klackar imorgon!

I väntan på en ny dag..
/anni

Inga kommentarer: