onsdag 18 augusti 2010

.Onsdag.18.8.

Jag blev plötsligt bitter.

Hade tänkt piffa upp min blogg med bilder på mina nyinförskaffade och jättevackra föremål, och skriva muntert om dittan&dattan. Skit blev det av det.
Jag hoppas att min chans inte har gått helt i stöpet, men det är väl bara att vänta och se. Och tålamod är ju som bekant en fiskares bästa vän.

................................


Hoppas från det ena till det andra att jag inte har zumbat sönder min akillessena idag, gick åpå som en tok på uppvisningsträningarna idag och hade 0% energi. Dansstegen kom från ansträning, inte från energi/hjärta&smärta som vanligt. Nåja, imorgon är det en ny dag och jag ska gå på gym (och träna som en dåre!).
Var förresten till O´Learys på en liten matbit med mamma idag efter jobbet. Riktigt bra mat och till ett hyggligt pris. Jag kommer att besöka det stället igen tror jag. Och priset var hyggligt för att det var mamma som betalade. IBLAND måste man få åka lite rutschkana på föräldrarna, jag är ju trots allt finlandssvensk.

Nu i säng.
Imorgon är det en bra dag för att ladda upp bilder!
Puss me
/anni

Inga kommentarer: