söndag 8 augusti 2010

.Söndag.8.8.

Åttonde i åttonde. Wau, poetiskt.

Är lite bitter idag. Skulle beställa ett skitsnyggt guldarmband på/från(?) nätet igår, men det var pakko med bankkoder (som naturligtvis var i mitt andra hem) och tänkte beställa armbandet idag istället. Det var bara det att någon jävel hade varit och köpt det! Förbannade människor som inte förstår skillnaden på eget och andras! Det där armbandet, det var mitt!
Saldot för fittigt shoppande blev iaf en festklänning från Vila och en skjorta från WESC. Helt nöjd iaf.

Har varit och förbrukat all energi på Power Park idag. Minns inte när jag sist har varit så slut som jag var då jag kom hem. Men jag är ju trots allt ingen ungdom längre, 23-årsdagen nalkas...Snart flyger höftben och lårbenshalsar på mig som måsar runt död fisk.
Är dock lite besviken på mig själv eftersom att nerverna inte höll för att våga mig på Booster. Oh well, jag har höjdskräck och vill inte dö så kanske det var helt bra att jag höll fötterna stadigt på marken istället för att flänga omkring 40 meter i luften. Så världen, var lugn, Anneli är fortfarande kvar!

Var ut på date med Marre i lördags (Anneli, det var igår). Skitkul! Hon är verkligen lajbans, och vi har alltid lika mycket att prata om trots att vi inte har sett varandra på över ett år! Saldot för gårdagen blev slapp hela förmiddagen, lite shopping och date på eftermiddagen, film (The Omen och ett avsnitt av Midsomer Murders) och överkonsumtion av saltade nötter. Riktigt okej dag om jag får säga det själv, trots att jag var helt ute och cyklade med mördaren i Midsomer Murders.
Trots att jag är en person som gillar att ha rätt så är det rätt skönt med vissa serier som kan bevisa att även jag (tänka sig!) kan ha fel ibland.

Nu tackar jag för den här gången med att säga tack: Tack!, och packa upp kläder.
Puss me!
/anni

Inga kommentarer: