onsdag 4 maj 2011

Världens sämsta bildskämt kommer här:

Har tydligen fått en del nya läsare, jeejee! Välkumin - som jag ibland brukar säga!

Sitter och kämpar med engelska nu. Vi har tent imorgon och det är en lätt tent med lite att läsa på. Eller ne, skojade bara - vi har 12 texter (urtråkiga såna, handlar typ om Finlands utbildningssystem och annat urtråkigt), en massa papper som beskriver hur man skriver formal english och mera sånt urtråkigt. Sidantalet påminner lite om nya testamentet typ.



Jag bryr mig inte om vad distortion, susceptible eller hone betyder. Jag gör det bara inte.

Känner mig lite som en dyster......



Ska återgå till mina urtråkiga engelskapapper nu, för sedan blir det HÅKKI för hela slanten.

Puss me!
/Anneli

1 kommentar:

JJ sa...

Man får väl lov å tacka! =)