måndag 2 maj 2011

Lite måndagsangst

Har spelat blixtboll på travbanan idag. Att säga att det var kallt är att underdriva, händerna tänkte frysa fast i bollen ett flertal gånger och om man inte sprang konstant så frös man fast i marken. En björnpäls med matchande mössa skulle ha suttit fint! Har btw kastat mina gamla länkkare och har inte haft tid att köpa nya, så mina stackars aerobicskor fick sätta livet till.



Jag hade förresten så kalla händer då jag kom hem att jag inte tänkte få upplåst dörren. Lite pinit att stå där å stånka och kämpa, vetni.

Och naturligtvis passade läraren i fysiologi på att ha läxförhör idag. Jag hade läst en sida av 30. På följande fråga "vad är reservpuls?" (eller nå liknande) svarade jag: det är en puls man har som reserv. Bra svar där Anneli.

Måndagar är inte för mej tror jag.

Puss me.

/Anneli

Inga kommentarer: