lördag 28 maj 2011

Stuff, you know

Tjofaderullan.

Jag har idag:

a) shoppat

b) varit värdinna

c) gjort spinningprogram

d) fixat balkongen

Bildbevis: så att ni inte tror att jag ljuger.



Shoppingen blev en dyr affär. Men jag hittade allt det jag var ute efter!

Springskorna som sniffar varann i rumpan



Jeansshortsen (en viss tvingar mig att kasta mina gamla hederliga, urbekväma. snyft)



Och Koftan. Den ser knepig ut på hängaren, men är jävligt snygg på!



Och de rosa shortsen hoppade in i min kasse, ingen vet hur. I love!



Och sen har jag börjat läsa igen. Är som Smulan, lite efter.



Det är nu såndänt som jag sysslar med. Imorgon ska jag agera flytthjälp och på kvällen flyttar jag och hela patrasket (flyttlasset - som inte är packat ännu) hem till Jakobstad för sommaren.

Stuff, you know.

Puss me!
/Anneli

Inga kommentarer: