onsdag 4 maj 2011

Funky mama

En eloge till mig! Jag har suttit i skolan sedan klockan 8 och skrivit min inledning till kanden. Nu börjar jag vara på slutrakan minsann, ett halvt teorikapitel, ett abstrakt, språkgranskning och små ändringar och ifyllnader fattas ännu. Jag har 6 dagar kvar tills jag ska lämna in den och 8 dagar kvar till presentation. På den tiden har jag även tre tenter, skola varje dag, träningar inför uppvisning och en tripp hem till J:town på schemat. Jåmenviklarardet!

Sådär annars med träning och sådär. Sträckte någon muskel i baklåret igår på träningarna och jag hoppas att det blir bra tills jag gifter mig. (vilket kommer att ske om ca. 40 år så var beredda!) Har verkligen inte tid med några skador nu, så jag hoppas och ber till alla personer ovanför mig att jag klarar av att hålla mig skadefri hela året.

Nu ska jag fara å dansa sig liitte.

Puss me!
/Anneli

Inga kommentarer: