torsdag 11 oktober 2007

.Torsdag.11.10.2007.

Fortfarande iskallt! Idag var det dags för "extra-tröja-under-jackan". Det blev trångt och krångligt att klä på sig då allting korvade sig under det påföljande lagret. När är det för tidigt att börja använda vinterjacka? Hörde att den första nysnön kommer att komma på fredag, alltså imoron! Vet inte ens var jag har min dunjacka och min vinterkappa kommer först i slutet av oktober. Hujedamig.

Köpte ett rosa band idag. Har inte ännu figurerat ut var jag ska sätta det, men nog kommer jag väl på något, tids nog. Ska hursomhelst stolt bära upp det, vem vet, en dag kanske jag får bröstcancer och då kan jag vara nöjd över att jag gjort mitt lilla och köpte ett rosa band.

Har varit hundsjuk nu en längre tid, men vi kan inte skaffa nån hund pga vårt hyresavtal, vi kan nämligen bli vräkta. Vill inte mista vår fina lägenhet! Men jag skulle göra vadsomhelst för en liten snutt som springer omkring här. Det är inte riktigt samma sak med Jim.. Skulle vilja ha en bichon frisé, mest på grund av att jag är allergisk mot nästan allt annat. Plus att de är de sötaste av de sötaste.

Har inte tagit någon tupplur idag, jag har varit väldigt duktig om jag får säga det själv. Och vi har tvättat en maskin med kläder och diskat bort allting (8 dagars disk) som har skymt vårt fina kök. Och det tar inte slut där..jag har plockat undan i lägenheten och skrivit en shoppinglista.

Tittar just nu på Sex And The City (veckans höjdpunkt). Ska ta och fortsätta med det innan programmet tar slut..

Tänx for today!
Love Annie

Inga kommentarer: