måndag 29 oktober 2007

.Måndag.29.10.2007.

Nu har det gått så lång tid sen jag skrev sist, så jag börjar på ny kula istället för att dra upp allt som har hänt sen sist.

Fick veta tentresultatet från min förra öppna uni-kurs idag, jag fick 3. Jag är skitnöjd! Tror inte att det går lika bra i denhär tenten som jag ska skriva på torsdagkväll, men jag kan ju glädja mig åt att det gick så bra i den förra tenten och att jag behöver inte fundera på omtent.

Vi var hem och hälsade på i helgen. På fredag var vi i jeppis, och på kvällen for vi till krombi. Micki har söndrat vår bäddsoffa, som vi brukar sova på, så vi har ingenstans att sova i jeppis. Sen tillbringade vi resten av helgen i krombi. Helt avkopplande helg faktiskt, det är skönt att komma ifrån vasa och alla stressmoment ibland.

Det är precis en vecka kvar tills jag ska på Kents keikka i hesa! Kent har varit ett av mina favoritbänd sen jag var 14 år. Dessutom är sällskapet inte att knara på heller, Emilia och jag har varit bra kompisar ända sen åttan och nu bor hon i Esbo, i och med detta ser jag henne inte så ofta. Det ska bli skitkul!

Nu ska jag återgå till Perfect Housewives.

//Annis

Inga kommentarer: