torsdag 24 maj 2012

Ylös, ulos ja lenkille!

Nu är jag här igen. Sov 3,5 timmar natten till igår och var på jobbet redan klockan 6 på morgonen. Kände mig mer eller mindre som en krossad tomat hela dagen, var dessutom till gymmet på kvällen kämpade tills färgen nästan försvann ur fejset. Men det var bra. Ska bara försöka få tag i rutinerna så snabbt som möjligt nu, så att orken återkommer. Idag är ju dessutom det vackra vädret ett faktum och jag tänker försöka mig på en liten löprunda nu. Om ni ser nån flåsande stackare på dödens rand i spåret idag, så är det antagligen jag. Eller nån som ligger i diket och tycker synd om sig själv. Wish me luck!

2 kommentarer:

Hanna sa...

Såg dej faktiskt idag när du länkade. Men du såg inte ut att vara på dödens rand eller ens nära något dike. :P

Anneli sa...

Haha! Oj jösses, försökte nog säkert bara hålla upp imagen. Inombords kände jag mig som överkokt spagetti!
:D Redan efter uppvärmningen mindes jag varför jag hatar att länka.