måndag 28 maj 2012

Update!

Nu är jag här igen och torterar er. Har varit mycket spring nu och pga att ett visst dataspel nyss kommit ut, har jag inte haft mycket patent på datorn. Men då det kommer till mig ska man alltid passa på att njuta när jag är tyst ska ni veta.
Sen senast har jag avslutat min semester och börjat med diverse skolningar på jobbet, jag tycker ju som bekant att det är hur kul som helst!, sedan har jag mest hängt i solstolen och på gymmet.






Så hejade jag ju förstås på Loreen i lördags och passade på att duka fram en majestätisk kvällsbit. Åt godis också, men måste ju försöka upprätthålla en viss hälsoimage här på bloggen.


Igår spelade jag fribeegolf i två timmar. Det är otroligt hur dålig man kan vara ibland. Vågar till och med använda ord som "usel" och "hopplös". Men det är världens bästa sommaraktivitet (förutom terrass och solbad), frisk luft, sol och enkla regler. Gillar!

Nu ska jag ha mat.
/A

Inga kommentarer: