tisdag 29 maj 2012

Fashion against aids

Älskar mina två toppar från årets kollektion. Köpta i Köpenhamn, den staden är bäst. Får abstinens varje gång jag hör danska, någonting som låter danskt eller som jag tycker påminner mig om någonting som kan kopplas till danska.

Förresten. Har aldrig upplevt liknande träningsvärk som jag nu erfar i min högra arm. Kan knappt lyfta armen över skrivbordskanten! Frisbeegolf är tydligen bra armträning också, men nästa gång måste jag tamejtusan komma ihåg att använda båda armarna då jag kastar (för att jämna ut det, vara liksom lite död på båda). Så skit i gymmet i sommar, far till Silveriaparken och kasta för glatta livet istället.
Chefen beordrar.
/A

2 kommentarer:

Hanna sa...

Du skulle kunna ge några Köpenhamn-tips. Skulle så gärna besöka staden. Flög ni från Vasa? Hur fixade ni boendet? Vad får man inte missa? Finns det nåt att se i Köpenhamn vintertid eller sker allt på sommaren? Tell me everything, så ska jag försöka lura med sambon dit nån gång. ;)

Anneli sa...

ÅK DIT! Jag älskade staden i sig och hela atmosfären. Allt är nära, så man kan gå överallt och se massor. Danskarna är dessutom jättetrevliga och hela systemet funkade för mig liksom.
Flyget for direkt från Vasa, typ 6 på fredagsmorgonen och tillbaka 7 på kvällen på måndag, vilket betydde att vi hade fyra hela dagar på oss att ströva i Köpis. Helt huippu att restiden bara är dryga en timme, så hinner man njuta ordentligt av destinationen, istället för att bara hänga i planet. Vi sov på First Hotels, en liten bit utanför kärnan, men ändå i centrum. Det var billigt och personalen var trevlig.
Åk dit på sommaren skulle jag säga, det var pikulite för tidigt då vi åkte, tror att det är ännu mer awesome på sommaren sen :)
Missa inte: Tivoli (antagligen huippu kvällstid!Vi var dagtid och det var bra det också!), Ströget (big surprise att jag gillar shopping), alla parkerna och Nyhavn, och hela fiilisen.

ÅK DIT! Det var en jättebra resa!