torsdag 31 maj 2012

Min lediga dag.

Idag har det varit en prima dag. Började med att titta in hos tatueraren och gnälla lite om min tatuering. Den ska ritas i helgen. Äntligen! Nu har jag överkommit rädslorna och väntar bara på att jag ska få titta ner på min alldeles, alldeles underbara fågel. Can´t wait.

Sedan åt jag glass på torget med söta kombon Lotta och junior. Tappade min glass, tänkte nästan få panik/börja lipa, men fick en ny som tur var. Gick sedan runt på stan en stund och funderade lite på vad en ledig dag kan tänkas innehålla. Kom fram till att man inte måste fylla varje dag till sprickningsgränsen, så jag köpte en tidning och tänkte att det kan vara mitt program för idag.
Nu sitter jag och laddar för bodypump60 och ser fram emot infran efteråt.
En sån ledig dag alltså. Perfekt.
/A

2 kommentarer:

Anonym sa...

Låter som en perfekt ledig dag!

Anneli sa...

Jo, den var nog toppen!
Och kom&for, som alla de andra...