torsdag 10 maj 2012

Materialist eller symbolist?

Jag lever i den fasta tron att saker du äger, värnar om, alltid tar till och som betyder mycket för dig beskriver dig bättre än ord. Alltså, här har ni en liten lista om mig. Dessa saker är sådana som jag tittar på/använder varje dag och blir lite mer förälskad i hela tiden.
Ipoden. Mitt liv vore väldigt tyst om den inte fanns. Varje dag följer den med, varje dag är den lite bättre.
Min växande boksamling och min MåBra-bok. Varje dag. Speciellt nu då skolan är slut. Har tid att NÖJESläsa. Himmel!
Mina älskade vänner. Ni är fler än på bilden, men bilden är väldigt representativ. Vänner är viktiga. Varje dag.
Nitar och läder. Vackert så. Varje dag tittar jag, varje dag önskar jag att det skulle sluta regna och att jag skulle få skjuts överallt.
Bättre skor finns inte. Skitiga, nötta, bäst. Varje dag.
ghd-tången, ångrar inte en sekund att jag köpte den. Och så är jag totalt beroende av Tigis produkter. Varje dag.
Min LV halsduk. Och örhänget min kompis gjort till mig. Använder det hela tiden. Och det blir bara snyggare och snyggare.






                                & min älskade systemkamera. Canon EOS 450D. varje dag.

Dessa är nu ett par saker som jag tycker beskriver mig ganska bra. Abstrakta viktigheter finns det ju också väldigt mycket av. Men de kan vara knepiga att fota en regnig dag som denna. Det skyller jag på. Utan vidare förklaringar.
/A

Inga kommentarer: