tisdag 3 april 2012

Tisdagen då jag bjöd på mig själv

Bakgrundsfakta: Idag var sista gången för i år som jag drog mina jumppatimmar.
Jag började med att leka pirat.Sedan lekte jag Jane Fonda i mammas hemska jumppadräkt från 80-talet. Inte smickrande direkt. Och sjukt obekvämt! Hur gjorde man det då? Hur kunde man tycka att det var snyggt och bra? Men kul hade jag och förhoppningsvis hade jumpparna det också. Man måste kunna skratta åt sig själv som ni vet.
Jag tänkte börja gråta när alla kom med presenter och teckningar och tackade mig för året som gått. Underbara människor!
Muminglasen var en storfavorit. Jag älskar Mumin! Så fina.
Jag har alltså haft världens roligaste tisdag! Hoppas att ni haft det med! Kärlek.
/A

2 kommentarer:

Hanna sa...

Jag kommer antagligen att stå där nästa tisdag och riva i dörren och undra varför jag inte slipper in.. :/ Tusen tack för detta år! :)

Anneli sa...

Haha! Tack snälla du! Det har minsann varit ett nöje att dra åt er! :) Saknar det redan...