måndag 2 april 2012

Nytt på välmåendefronten

Jag älskar min kropp just nu. Mitt tempel. Min fristad. Inte!
Min förbannelse snarare.

Har nu fått någon form av allergisk reaktion mot antibiotikan jag ätit mot bihåleinflammationen from hell. Har röda prickar över hela kroppen och det kliar så utav helskotta.
Jag har så leidon på alla jävla hälsoproblem, förkylningar, näsdukar, piller, nässpray och kortisonsalvor att jag snart låser in mig i ett slott långt, långt borta och blir bästis med sjungande ekorrar.
Giv mig styrka.
/A

6 kommentarer:

Lotta sa...

Om du vill ha besök till ditt slott någon dag, så är det bara att höra av dig! Jag saknar dig.

Anneli sa...

Nåå, va du e söt! Och jag saknar dig med! Påskplaner? Om jag överlever tills dess kan vi bestämma nåt kul? :)

Lotta sa...

Jag borde nog vara "ledig" så gott som varje dag, så hör av dig om du överlever och vill ses :)

Hanna sa...

Vet du, jag har samma allergi! Nu måste du kolla upp vad det är för ämne du inte tål, för det kan finnas i många olika mediciner och också i sånt som t.ex. tandläkare använder sej av. Har jag fått lära mej...

Sarah sa...

oj neeeej :( min syrra reagera också på en antibiotika en gång, som tur kan ju läkarna skriva ut en annan. som vi hoppas du inte e allergisk mot :)

lycka till me listan förresten, kraaaaam :)

Anneli sa...

Oj vad ni är gulliga och omtänksamma! Jo, prickigkorv-looken var inte riktigt min juttu, så den ska jag undvika i framtiden! :)
Men nu mår jag bättre och livet ler igen! Tack detsamma Sarah, kram!! :)