tisdag 24 april 2012

Jag bjuder på fiilismusik så länge ni läser.




Världens bästa vecka är på gång här på Rådhusgatan nu. Som jag redan nämnt är detta min sista jobbvecka före en tre veckor lång semester och detta ska utnyttjas till fullo! På tal om fullo ska jag ta mina flickor under armen och sticka iväg till krogen ikväll, efter vad som känns som världens längsta paus. Dansen kommer att vara bättre än någonsin och antalet bekanta kommer att vara dubbelt flera än de är i nyktert tillstånd. Imorgon har jag skola hela dagen, varav en av föreläsningarna handlar om psykisk ohälsa hos ungdomar, vilket låter superintressant! Är dessutom på så gott humör nu att inte ens skolan kan dra ner på det! På torsdag ska jag och hälsa på världens bästa Lotta och på kvällen kommer min mentala coach på besök. På fredag väntar en keikka med ett av mina favoritbänd på mig i Seinäjoki. Jobbar sedan lördag + söndag, men det gör ingenting för sedan börjar semestern! Halleluja! Energin på topp! WOOOHOOO /A

Inga kommentarer: