lördag 14 april 2012

14.4 How I feel today

Känner mig lite sådär halvtomhalvt. Har varit på jobb (mycket folk, nicenice!) och vädret är ganska crap. Var sedan tvungen att cykla hem från Stenhaga i slaskstorm, och med tanke på att det snart börjar lida mot maj skulle det inte vara helt fel med sol och bar asfalt.
MEN! Låtom detta skitväder inte göra oss modfällda. Trotsade, köpte två bikinin och en underbar blus från H&Ms Conscious Collection. Sommaren kommer, den är bara lite trögtänkt.
Ikväll är det dessutom godisdag och en fet fiskbit ligger i ugnen och steker. Livet, hörni. Livet är ändå bra.
/A

2 kommentarer:

Lotta sa...

Ååååh, jag älskar den där gråa bikinin! Skulle jag bara veta hur min kropp kommer att se ut i sommar (om jag överhuvudtaget får på en bikini, d.v.s.) skulle jag definitivt köpa en likadan :) Och så får vi hoppas att vi hinner ligga och njuta på stranden tillsammans i sommar!

Anneli sa...

Den är jättefin på också! Hördu om jag ligger och steker, gör du det med! Måste ju ha någon att skvallra med ;) Saknar dig gumman!