torsdag 13 oktober 2011

Man blir ju inte direkt yngre

Universum hatar mig idag.

Min ålderskris nådde sin kulmen då jag gick från skolan och såg två pojkar tjuvröka bakom sale. De drog inte halsbloss och rosslade som sjutton. Hur länge sedan är det jag gjorde det? Vänta..cirka 100 år kanske.
Och jag såg en tjej som hade en svart converse-sko och en röd converse-sko på sig, och jag tyckte det var fjantigt. ( men är det inte lite fjantigt?)

Och min skada-kvot är på cirka 70% av min vakentid idag. Jag har:
1. Sträckt någon muskel i ryggen.
2. Knät gav mig varningar på bodyn idag.
3. Jag tänkte skjuta armen av mig på bågskytten.
4. Jag fick en volleyboll rakt i huvudet så jag såg stjärnor.
5. Jag föll ner för trappan utanför mitt hus.

Här har ni den gamlaste bilden på mig som finns på datorn. Den är tagen då jag är kanske 17/18 år. Det är länge sedan.

Inga kommentarer: