torsdag 22 september 2011

Loppuslut

Efter en 9 timmars arbetsdag, spinning, infrabastu och ett antal will & grace- avsnitt (som btw är min nya kolla på-serie) vill jag påstå att jag är slut. Inte som trött eller sömnig. SLUT.
Som tur är fick vi gjort morgondagens jobb idag så jag är ledig imorgon! Heja, det luktar gym och inhandlande av en exklusiv plattång. Och skola från 15 till 20, jag inleder då mina studier i ett tredje biämne. Jag är säkert dum i huvudet som tar på mig tre gånger mer än rekommenderad arbetsbörda.

Och till sist, lägesrapport från nya butiken: nästan alla varor har kommit nu, är larmade, ute på avdelningen och nu återstår nästan bara stylingen! Vårt team på 6 ambitiösa töser ska tillsammans med 12 visualister få ordning på butiken på några dar. Vi lever i spännande och inspirerande tider..

Godnatt på er mina sötnosar! Pensionären här stupar i säng här&nu.
/Anneli

Inga kommentarer: