tisdag 20 september 2011

Den som kollar noga, märker att en socka är fel väg

När jag i våras kände mig såhär



..då jag tittade på detta



..och tänkte att jag aldrig kommer att bli klar med skiten, hade jag aldrig kunnat föreställa mig hur underbart det känns att ha betyget i hand!



Förutom detta har jag haft 5 pass jumppa idag. Två timmar fotboll, 90 minuter boboll och så har jag hållit tre timmar på Arbis.

Jag tänker nu, med gott samvete sätta mig ner i soffan, läsa denna



..titta på ljusen



..och kasta upp mina  fötter och orangea knästrumpor på soffbordet.



 

By the way har vi fått jättemycket produkter ur katalogen till nya affären redan (som är superdupersnygg, kom på öppningen 29.9 och kolla!) och jag vet att höst/vinterkläderna är jättefina! Ska på jobb imorgon, gissa om jag är ivrig att fara!

Puss me!
/Anneli

Inga kommentarer: