onsdag 21 september 2011

Älskade jobb!

Jobbet kallade idag (gud så skönt!)  och vi hade diverse skolningar hela dagen.  Och jag fick se förändringen i butiken sedan förra veckan. Helt sjukt stor skillnad! Det börjar ju likna en butik nu, en butik fylld med produkter jag vill ha, ha, ha. [Jag har världens farligaste jobb, hela lönen far genast man fått den!] Men iaf, kom för guds skull och kolla på öppningsdagen, de nya klädställningarna i sig är värt ett besök till Stenhaga!



Och jag som är firman nainen är förstås klädd i H&M uppifrån och ner.

På tal om shopping. For till stan efter jobbet och hittade lite godbitar där..



Jimmy Choo parfym, Lumenes eyeshadow primer, Make up stores eyeliner och GOSH Mattifying finish puder. Samtliga är nya bekantskaper för mig, så får nu se om de är så bra som jag hoppas.

Tack, detta var dagens ytligaste inlägg.
Jag är egentligen sur för att jag försov mig från träningarna. Känner mig som primus latkorv.

Puss me!
/Anneli

Inga kommentarer: