tisdag 30 november 2010

Kväll, kväll, strålande kväll

Mitt bloggande blir lite lidande av min stressiga vardag, därför bloggar jag alltid då jag egentligen borde sova. Tassigt? Kanske. Men det är det värt.


 


Som sagt har jag gjort goodiebags åt mina damer eftersom att kvällens pass var det sista för den här terminen. Kommer att sakna dem, men nu får jag äntligen koncentrera mig på mitt eget danstränande.


Bilder följer.


 


 




 


Förresten, nämnde jag att vi dansade ringlekar till räven raskar över isen och ritsch, ratsch filibum bum bum? Ibland blir jag faktiskt lite förvånad över min egen kreativitet. Men alla ska väl ha sina ljusa stunder...


 


Var tvungen att gå ut och fota lite då jag kom hem ikväll. Det är så vackert ute! Allra bäst är det ju förstås då man sitter inpackad i en varm filt på soffan, dricker te och då tvmanicken bjuder på bra underhållning.


 





 


Nu ska jag pallra mig till sängs och hoppas på en bra dag imorgon. Morgondagen bär förresten med sig julklappsshopping, skola och julkortstillverkning, vilket är helt nice!


Ska förresten rapportera (imorgon!) om mitt muntra samtal med en av staden Jakobstads underbart trevliga och hjälpsamma anställda.


 


Puss me!


/anni


 


 

3 kommentarer:

Anneli sa...

Varför, varför, varför kommer mina bilder i oordning?! Jädra skit.

Anneli sa...

Fina bilder! Och pepparkakorna ser jättegoda ut.

Anneli sa...

Tack! Mamma?