tisdag 23 november 2010

Helt vakio tisdag

..som var fittigt jobbig! Herrajumala.


Först försov jag mig nästan från lunchen med moa. lunchade med moa. lärde mig en hel massa om spss (jag lärde mig ingenting btw). störde amra då hon skulle skriva arbeten. övning. arbis.


Först var det föräldra-barnjumppa som gällde, gick helt ok. Sedan var det dags för min one and only favorit-lättmotiongrupp. Sedan var det dags för den verkliga utmaningen, aerobic. Huhhu säger jag bara. Jobbigt det här aktiva livet.


 


Sedan fick jag dessutom ett trevligt mejl, måste skriva en kompletteringsuppgift. Har lust att dra täcket över huvudet och gömma mig för stressen. Eller helt enkelt lipa.


 


Nåja, ska skriva lite kompletteringsuppgift och äätta sig liitte proiler.


Kvaliteten på detta inlägg var sen inge vidare. Så att ni vet.


 


Puss me!


/anneli

Inga kommentarer: