måndag 15 november 2010

Helgen och lite måndag

Nedan följer lite bilder från farsdagsfirandet i helgen. Både Jeppis och Krombi är representerade! (och jag förstår inte varför bilderna inte kommer i ordning?!)













Muminmuggen fick jag av mamma för att jag är en så otroligt duktig och snäll dotter. Blomman fick jag av J idag för att jag är hans lyckligt lottade flickvän.
Inte illa.

Idag började annars peffan-livet igen, efter 4 veckors paus. Och för första gången i mitt liv satt jag och lyssnade på en föreläsare i en timme, utan att förstå ett skvatt. Nåja, kanske man får sparkat igång hjärncellerna så småningom. Skulle iaf måsta vara så, annars blir mitt studerande till ingenting.

Snart pyser jag iväg på dance och på zumba. Jag ska överskrida det tillåtna antalet träningstimmar med cirka tusen den här veckan. Men de e ju så gött!

Har förresten ett projekt på gång. Men det är jättehemligt! Återkommer om allt går vägen.

Puss me!
/anni

Inga kommentarer: