tisdag 9 november 2010

Here we go again.

Jag planerar, planerar, planerar, äter och planerar igen. Som tur har inte heller denna praktikperiod dödat kreativitetens flamma hos mig. Men jag tycker mig se en liten jävel med brandfilt och skumsläckare som kommer smygande. Och han är jävligt nära.
Som tur är det bara tre dagar kvar av praktiken. Fatta, TRE!

Har försökt fundera vad som komma skall efter dessa tre dagar..himmel? paradis? godisdag varje dag?
Nej, efter denna pärs återgår vi till den normala lunken med kandidatavhandlingar, forskningsplaner, hemtentamensuppgifter, närvaroplikt och deadlines.
Tack peffan för att du håller mig upptagen! Det är dagar som denna som jag riktigt på riktigt funderar varför jag har valt en utbildning där man mår lite illa varje dag.

Sådär annars, jag har gjort VÄRLDENS HÄFTIGASTE lätt motion-program! Får se ikväll ifall alla deltagare tycker att det är lika häftigt som jag...

Nu två och ett halvt män, tupplur och sedan blir det arbis.

Puss me!
/anni

Inga kommentarer: