torsdag 22 juli 2010

.Torsdag.22.7.

Torsdag.
Det här har varit en jobbig dag.

Jag påbörjade veckan med att vara på spinn&pump på måndag. Spinningen sköttes av Annica och där får man nog alltid valuta för sina pengar! Efter "några" spurter så kändes mina ben som gele. Vilken tur att man ännu skulle orka med 45 minuter bodypump. Pumpdelen är alltid jättetung, men nu hade jag bestämt mig för att öka på vikterna. Slutresultatet av detta äventyr var att jag blev rätt så trött.
Natten blev också lite för kort.

Tisdag: Inga träningar, men dock Jakobs Trav till cirkaliisa 8 (för att återuppliva gamla minnen) och sedan kaffe på gymmet. Skulle titta på Morden i Midsomer och äta glass med Jenny en stund - vi satt och pratade till halv 1 = väldigt kort natt.

Onsdag: Jävligt trött, vilket resulterade i att jag inte orkade laga någon lunchmat åt mig. Efter jobbet stack jag till gymmet på vad som var den tyngsta träningen på väldigt länge (ökade även där på tyngderna). Träningarna avslutades på ett framgångsrikt sätt..utan mat. Pös iväg till stan för lite terassfirande, kom hem halv 1, pratade till halv 2 och somnade lite före två.

Torsdag: vaknade glad som en lärka efter 4 timmars sömn. Eller det kanske var mer som en skata? Fy fan vad det var jobbigt att vakna. Drog till med en mindre lyckad dag på jobbet och har knappt något minne av att jag har gjort någonting. Därtill plussar vi på lite migrän.

Alla dessa faktorer bidrog till en liten tupplur som varade från halv 6 till halv 10. Och jag är helt redo att hoppa i säng igen. Förhoppningsvis är jag piggare imorgon och orkar busa hela dagen lång!

Nya tag, det kommer nya dag! (?)
Puss me!
/Anni

Inga kommentarer: