fredag 26 april 2013

Nya vindar!

Idag kan jag fira fredag för första gången på över ett halvår! Inget jobb, ingen gradu, bara träning och ledigt. Alldeles, alldeles underbart. Lämnade in en fullständig version av gradun till min handledare idag och hoppas  verkligen att jag inte måste göra några massiva ändringar på den mer. Har inga ändringar kvar i mig! Inga ord, inga meningsbyggnader, inga könsneutrala pronomen. Jag är klar. Och redo för nya projekt.
 Jag har redan för längesedan bestämt mig för att då gradun är klar ska jag göra en ny tatuering. Och den kommer att bli lite såhär:


Är lite rädd för själva tatuerandet. Kommer säkert att ta ont så in i helvetet. Men en seger är en seger, oberoende hur liten den är och segrar ska firas! Jag behöver något som symboliserar att denna era är över och att jag äntligen kan påbörja mitt liv!
Och förresten, har en stor nyhet att kläcka åt er, men jag håller den till ett annat inlägg...

Puss,
A

Inga kommentarer: