söndag 28 april 2013

Helgen med stort Wow

Denna helg har jag varit ledig. Igår var jag en sväng till gymmet och sedan firade vi Willybois första jordsnurr. Underbart att sitta och kommunicera med människor igen! Har suttit isolerad i arbetsrummet allt för länge. Idag har jag tagit sovmorgon, fixat balkongen och varit på innebandyträningar. Denna helg har varit helt otrolig! Fantastisk. Suverän. Och imorgon tar jag tag i de sista ändringarna på gradun före jag lämnar in den till opponenterna! (WIHU!)



Och kan ni tänka er surrealismen i att jag har varit i en blombutik? 
Hoppas ni har haft en fin helg!
Puss,
A

2 kommentarer:

Anonym sa...

Oj, vilken fin balkong ni har! Minns att VATTNA de vackra blommorna! Och njuta av vårvädret, förstås :)

Anneli sa...

Tack! jodå, ska göra mitt bästa :)