söndag 21 april 2013

Det närmar sig!

Denna vecka börjar min semester från jobbet. Ska bli skönt att fokusera 100 % på gradun denna vecka, eftersom den ska lämnas in nästa tisdag! (!!!!). Största delen av texten är skriven och det är mest finlir och små ändringar kvar. Vågar inte riktigt fira ännu, väntar bara på bakslaget, och jag vågar inte börja hoppas om jag sedan blir besviken. Men nästa vecka då gradun är inlämnad tar jag semester! Oih herregud. Semester, vad är det? Hur gör man det? Vilken tid?





Men börjar känna vittring av att vara färdig. Det är så nära! Jag kan nästan röra i det. Så jag firar med små ting. Morgonkaffe ur min nya muminmugg, nya lakan och en hårig fluga i mellanfönstret.




Det är vår govänner.
Nu ska jag skriva vidare och producera lite makalös text.


Puss,
A

2 kommentarer:

Unknown sa...

heja heja med gradun! alltså lakanen, hur snygga?! var har du hittat dem?

Anneli sa...

Tack! Det känns bra med hejaklack! :) Lakanen är från Hemtex och de är supersköna och billiga! 9,95 per set!