onsdag 30 november 2011

Mera presenter till folket!

Jag fick presenter av mina jumppare igår! Och som ni kanske redan vet, är jag en sucker för presenter.

Fick kuvertet med lite € i av jumpparna i motionsjumppan och julklappen av ett barn i föräldra-barngruppen. Underbart härliga människor dehär jumpparna måste jag säga!


Paketet innehöll (vem orkar hålla sig till julafton liksom?!) en vinflaska, en jätteskön handduk och en egendesignad tändsticksask. Excellent!



Och som tårta på kaffet hade min Versace-ring kommit och vi har införskaffat en ny spegel (blev tungt att kånka samma spegel från rum till rum - ungefärlig vikt: 15 kg).



Detta var en alldeles utmärkt onsdag om jag får säga det själv. Nu är kroppen och själen trötta på onsdag så nu drar jag täcket över huvudet och säger Godnatt! till folket!


Puss me!
/Anneli

Inga kommentarer: