torsdag 10 november 2011

Grannarna m.m

Jag har fruktansvärt mycket. Hela tiden. Konstant och jämt. Jaja, ni vet ni vet.

Loppisgrejerna som jag inte trodde någon vill ha for som smör och lite annat har farit också. Helt nice faktiskt. Bara att hoppas på att schakke for via kassan med det.

Kan ni fatta att den där läslampan har fari?!


Igårkväll hade vi fest med grannarna. Eller någon i huset hade fest och vår underbara granne från våningen under höll på och dunkade i batteriet ÅT OSS att sluta ha ljud. Frågan är nu, vilket ljud stör mer? Folk som pratar eller ett konstant jävla dunkande i batteriet? Vi har tidigare fått en massa skit från samma underbara granne som vi inte förtjänat och nästa gång den där kärringen dunkar åt oss far jag helt sonika ner (skiter i om jag har pyjamas på eller bara underkläderna) och säger åt henne att stoppa upp den där dunkningshanden i röven och skaffa sig ett liv.


Ursäkta min hetsighet, jag har bara som mamma skulle säga: "brännt propparna". Egentligen är jag rätt så sävlig.


Puss me!
/Anneli

Inga kommentarer: