tisdag 29 november 2011

B-klassens jumppande tomtemor

Jag måste vara världens sämsta jumppaledare, jag tänker nämligen bjuda mina duktiga jumppare på lite namnam idag. Det är sista gången före jul och de måste ju mutas så att de kommer på nytt i vår. Smörja gångjärnen lite ni vet. Tyvärr rinner inte tomtemorsblod i mina vener så min kaveri Anna fick baka istället.

Tänk va härligt det vore om man kunde fånga pepparkaksdoften på bild! Nami!


Så fick jag äntligen mitt adlibris-paket. Jag ser fram emot år 2015 då jag har tid att läsa dem.



Puss me!
/Anneli

2 kommentarer:

mima sa...

haha nei gu' så humor inlägg :D först fastnade ja för rubriken och sedan för bildtexterna x) Ditt inlägg var trolitvis det första som tvingade fram ett leende hos mig på min sjuka dag idag :)

anneli sa...

haha, jee! :D Va kul att du gillade det! krya på dig nu, ett gott skratt förlänger ju livet (och hälsan)! :D