tisdag 8 november 2011

Krampen släppte

Alltså. Inga blogguppdateringar på länge känns det som. Och det finns orsaker. Många. Förhållandet har varit lite frasigt, tiden har inte räckt till, skadorna har avlöst varandra (senast idag skadade jag tummen på volleyboll) och överlag känns det som om ingenting riktigt blir som det ska.

Idag satt jag till exempel flera timmar på företagshälsovården, sprang till röntgen och alla världens människor med olika titlar, och vad får jag höra? "Far till jobbet imoron bara, man får ju ren mycket gjort med högra handen!". Jeppjepp. Jobba i klädaffär och bara ha en fungerande hand? Det kan ju bara bli succé. Var tvungen att avboka jumppan också. Det gjorde mig mest bitter. Hade planerat nytt program å allt tills idag. Så jag stannade hemma och åt pizza och tyckte synd om mig själv istället.

Men för att detta inte ska bli världens deppblogg, och för att surande aldrig gör någonting bättre, bjuder jag på lite kiva bilder från fredagens vin&vinkväll.

 


Amra & Linda var snygga som vanligt. Me? Not so much. Ser ut som om jag går på speed.


Som ni kanske kan gissa, kom festblåsan på i ett senare skede. Fatpipesen lämnade hemma även denna gång.


Vinet var gott och vi var alla kind mot kind typ.



Kvällen avslutades med en redig ålderskris då en pojke född 1993 började stöta på mig. Jag kände mig som en gamlamummu.


Sen har vi btw fixat loppisbord igår och herregud vad det hade sålt tills idag! Typ alla mina gamla smycken hade farit. Ytterst vackert! Far till Suvikirppis och köp resten, pliis?


Sen köpte jag sitzbiljett idag. Asientema. Jag fick förslaget att vara Kung Fu Panda. Så tisdagspizzan kanske inte var en så god idé ändå.


Ska försöka printa ut en massa papper nu. Bara för att få någonting gjort liksom.


puss me!
/Anneli

3 kommentarer:

amra gutic sa...

hej där <3 ja vill att du skickar bilderna till mig från vin kvällen :) förresten fick du tag på biljetterna? puss å kram

anneli sa...

Jo jag kan nog skicka dem, men de flesta var nog inte direkt bra! ;) jepp, du ska på sitz 17.11, varsågod :)

Monicca2654 sa...

Jo jag kan nog skicka dem, men de flesta var nog inte direkt bra! jepp, du ska på sitz 17.11, varsågod
+1