onsdag 22 juni 2011

Somarn e no nice he.

Kort update:

1. Jag har dragit tre spinningpass redan, skitkul är det!

2. Provinssi var nice som vanligt. Dj Shadow och Hadouken! var kova å alla andra också. Minus blev det för den topplessa bruden och alla pissmyror.

3. Har utfört en hushållelig syssla idag. Skämmas borde jag, jag vet. Jag räfsade och lade över skiten i en skottkärra. Det tog 10 minuter och mamma hann dumförklara mig typ tre gånger på den tiden. Hon fotade mig också, tänkte väl att det är nödvändigt - det är minsann inte varje decennium jag står med trädgårdsredskap i hand.

4. Imorgon är det helg + att midsommaren närmar sig och jag kommer att dricka vin.

5. Jag har ätit glass, karkki och plättar idag. Att bo hemma är som att stå och vinka välkommen åt alla extrakilon. Hej, och välkommen till Jakobstads fatcamp.

Nu ska jag knyta mig!

Puss me!

/Anneli, aka inte helt värdelös i hemmet

Inga kommentarer: