lördag 11 juni 2011

JÅ, jag gillar.

Helgen blev lite annorlunda än vad som var tänkt från början. Helgen skulle innebära kurs i många timmar och jobb med spinningen resten av tiden. Men, ett stort fett men.

1. dörrarna var låsta vid skolan i fredags så jag slapp inte in. Därmed kunde jag inte delta i kursen.

2. Solen sken. Jag fick en solstol. (som inte syns på bilden, men jag kan garantera, det är en helt vanlig solstol)



3. Jag solade. Njöt. Valde musik till spinning. Njöt lite till. Och åt glass. Och musicerade. Och jobbade. Och njöt.

Jävligt nice weekend om jag får säga det själv. Note: kollade just nya Harry Potter-filmen, det är timmar av mitt liv jag aldrig får tillbaka. Den var urtrist.

Imorgon filar vi vidare och hörni, jag älskar sommaren!

Puss me!
/Anneli

Inga kommentarer: