måndag 6 juni 2011

WTF skolstress i juni?

Om någon funderar varför jag är sämsta bloggaren ever så kan dessa faktorer eventuellt vara skyldiga:

1. jag har numera inget liv utanför jobbet och träningar

2. jag har ännu mera träningar (showträningar, spinningträningar..)

3. jag hinner aldrig fota nånting

4. jag läser litteratur till helgens kurs. Och nej, jag har inte saknat meningar som denna:

"One should be careful not to take a nostalgic reading of the loss of the transparency of the sign, creating a pre-Fall linguistic utopia of a stable language of presence. "

Suck. Var är glassen, beachpartyna, bruna bena, bikinin och varma slappdagar på villan som man drömt om hela vintern? Nej, istället läser vi om varför Willow i Buffy & vampyrerna är gay.

Jag är absolut inte bitter!

Imorgon ska jag smaka på Epoque-maten och avgöra om den är bättre än mina brända nuggetar. Spännande!

Puss me!
/Anneli

Inga kommentarer: