måndag 30 september 2013

Måndagstankar

Idag har det varit en fin måndag, jag fick återse en kär kollega, jag har trivts på jobbet och jag har fått spendera lite tid med en vän jag saknat. Vi tog en promenad i det kyliga vädret och som vanligt hade vi massor att prata om, en timme räckte ingenstans! Jag önskar att jag hade mer tid och ork att träffa kompisar, flera stycken har jag inte träffat på flera månader och det känns inte alls bra. Det är ju så roligt att bara pladdra om allt och inget, att höra hur de har det, filosofera kring livet och njuta av varandras sällskap.
Men, jag tröstar mig med att jag kan bjuda hem alla till vårt nya hem inom snar framtid!


Så välkomna till oss i november alla mina vänner!
Nu tänker jag slötitta på tv och mysa ner mig i soffan med en stor tekopp.
Puss,
A