söndag 29 september 2013

Ledig söndag

Idag är jag äntligen ledig. Denna vecka har jag farit runt som besatt, varje dag har jag haft program, jobb, jumppa eller andra aktiviteter. Jag har inte heller jobbat i takt med Jim överhuvudtaget och har knappt sett karln, och än mindre huset. Det är närmare en månad sedan jag sist var inne i huset och tittade, så inflyttningsgranskningen på torsdag känns väldigt spännande. Tre veckor kvar tills vi får nycklarna i hand. Helt sjukt!
Eftersom jag inte har några bilder från huset, ger jag er bilder på några banala ting man kan fotografera en ledig söndag som denna.
Och som parentes kan jag berätta att jag köpte tre halsband för denna månads klädranson. Yep. Prioriteringarna i skick.  




Imorgon väntar en lång arbetsdag och nästa vecka kommer att bli intensiv (som vanligt, hur lever man ointensivt?) så nu ska jag sätta igång med lite packande och annat avkopplande.
Ha en fin vecka!
Puss,
A

Inga kommentarer: