måndag 19 augusti 2013

Spinning och vardag

Måndag. Jag börjar sakta trilla ner från spinningmolnet jag svävat runt på hela helgen. Fick chansen att delta i en instruktörsskolning för licensspinning och tog den såklart, med lycka och förväntan! Skolningen var jättebra och den väckte många tankar och funderingar, dels kring stoffet, men även kring min egen instruktörsroll. Är tacksam över att jag fick delta. Blev väldigt inspirerad till att börja dra egna timmar igen, hoppas jag hinner och får fixat transport!


Måndag. Idag var jag alltså tillbaka på jobbet och det kändes helt okej. Jobbar mycket denna vecka och det är helt okej det med, vill roffa åt mig så mycket pengar som möjligt innan flytten! Skulle vilja köpa det ena och det andra till det nya huset, men det får vänta. Fick Ikea-katalog på posten idag, ska bläddra i den lite innan jag sticker iväg till gymmet.


Måndag. Skönt med vardag och lite rutin! Träning, jobb, bra mat och sömn. Lite spinningmusik på det.



Puss på er,
A

Inga kommentarer: