måndag 26 augusti 2013

Nystart!

Förra veckan var inget vidare. Träningen led minst sagt av att huvudet var fullt av andra tankar. Måndagens bodypump + core och onsdagens spinning och gymträning blev veckans enda träningspass. Tänkte träna igenom mitt eget intervallträningsprogram hemma igår, men struntade i det. Har jobbat rätt mycket och huvudet var inriktat på något helt annat.
Men idag är det måndag och det betyder att en ny vecka börjar. Förhoppningsvis blir den här veckan lättare än den förra. Har planerat in fyra träningar och hoppas att jag kan hålla mig till schemat.
Har fixat lite draghjälp, köpte nya, fina skor förra veckan. Hoppas att de är värda sitt pris. Ännu ett steg närmare träningslägret, det är inte många veckor kvar nu!


Jag önskar er en riktigt fin start på veckan!
Puss,
A

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej och hälsningar från mams! Jättefina skor du har köpt, vems är det och varifrån har du köpt?? Det är ju Novia nästa vecka och då tänkte jag försöka hitta nya skor, behöver två par, för jobbet och för resan. Fick du infon i går? Ser väl för festligt ut!! Ha en bra dag du också! Kram :)

Anneli sa...

Det är Asics Nimbus-skor och de är från Sportia. Har inte hunnit testa dem ännu, så kan inte dela ut några betyg ännu. Har inte fått nån info?!! :(