tisdag 13 augusti 2013

Bröllop, spinning och bostad

Här flyter veckorna iväg så snabbt att jag inte riktigt hinner med. Men jag försöker proppa in så mycket meningsfullt jag bara kan i livet för att veckorna inte ska flyga iväg obemärkta.
Har bland annat varit på Lottas och Mats bröllop, vilket var fruktansvärt roligt och de var så fina. Är väldigt tacksam över att jag fick delta i deras stora dag!


I samma veva fick vi möjligheten att umgås några dagar med min bror och hans familj i Åbo. Det var verkligen ett lyckat veckoslut! På vägen hem svängde vi in via Ikea i Raisio och gjorde den första investeringen till vårt nya hem, en ny tv-bänk. (Halleluja!)


Denna vecka jobbar jag som vanligt och i helgen får jag gå på spinningskolning. Det är frågan om instruktörsrätt för konceptspinning och det ska bli väldigt spännande! Har suttit halva kvällen idag och gjort förberedande arbete och är väldigt inspirerad till att utvecklas som instruktör och få nya idéer!



Sådär annars tvinnar mina tankar främst kring vårt nya hus och flytten. Vill ju såklart flytta så snart som möjligt och har redan rensat ut massor av saker ur skåpen som ska säljas på loppis. Jim och jag pratar nästan inte om annat än vår nya bostad, kan inte fatta att vi köpt hus! Herregudherregudherregud!
Nu soffan, cirkusen fortsätter imorgon.
Puss,
A

Inga kommentarer: